Thursday, February 18, 2010

1) Myself.

Sunt curioasa cum ai reactiona daca ai sti adevarul despre mine. Sunt curioasa daca ai ramane sa imi asculti povestea pana la sfarsit.

 Stii, ma gandeam sa te invit la un ceai si sa ma confesez.

Sa iti descriu in detaliu toate noptile in care mi’am daruit cele mai lungi orgasme. Si diminetile in care ma trezeam cuprinsa de un chef nebun de a face sex.

M-ai judeca daca ai afla ca imi dau drumul cu gandul la tine? As da orice sa iti vad expresia fetei cand ti’as spune ca ultimele 20 de filme vizionate se inscriu in categoria xxx’ed. Poti sa imi numesti pasiunile fetish’uri.  Si invers. Si poti sa ma cataloghezi. Cu toate astea …

Te’ai speria cand te’as pune sa imi testezi limitele si sa ma ajuti sa le depasesc? Ai fugi  de o femeie care are mai multe fantezii sexuale decat toti prietenii tai la un loc? Care stie pe de rost drumul spre orgasmul tau? Care te vrea oricand, oriunde, oricum?

Ce parere iti fac cand las privirirea in pamant si recunosc cu nonsalanta ca in loc sa scriu eseuri pentru facultate am recitit pentru a nu stiu cata oara: “Povestea lui O” ? Sau cand afli ca prefer sa termin “Istoria sexualitatii” in loc sa te termin pe tine?

Sunt si mai curioasa in ceea ce priveste generozitatea ta. M-ai imparti cu cel mai bun prieten sau doleanta mea ar fi un motiv bun de cearta?

Ai reusi sa stai deoparte cand o alta femeie ar fi deasupra mea?

Mi’ai sterge cu o palma zambetul de dupa orgasm, stiind ca vor urma altele si altele? Mi’ai sopti cat de mult iti place tot ce fac daca ar fi ultima noastra noapte? Probabil ca nu, probabil ca o femeie care cere mereu mai mult, mai tare, mai adanc, mai dur nu e tocmai ceea ce iti doresti. Ai folosi’o pentru o ora, o noapte, o saptamana. Ar fi sclava pe ai carei sani ai scuipa, dominatoarea care ti’ar lasa semne pe suflet, femeia care ti’ar indeplini fanteziile. Atat.

[Via http://misscinnamon.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment